Pengikut

Rabu, 16 Februari 2011

Salam Maulidul Rasul

Syukur Alhamdulillah Umat Islam selamat menyambut Hari KekasihNya.Alhamdulillah pada kedewasaan ini sy masih diberi ingatan yg kuat untuk mengingati hari ini.Hari kelahiran Junjungan Besar Nabi Muhammad S.A.W.
...
Masih terngia ia masa zaman sekolah dulu mesti akan adakn perarakn Maulidurrasul.Berselawat keliling kampung.Perasaan masa tu Fuhh!. bangga giler.Yela sume org tengok xkira kaum & agama :)
...
Nabi Muhammad S.A.W,Kekasih Allah.

LOVE ALLAH LOVE MUHAMMAD
Thank You Allah for giving me a chance to change :)
Syukran Ya ALLAH!.
...
S-Sahabat sejati sukar dicari
A-Aku berdoa agar persahabatan ini diRedhaiMu
H-Hingga bercerai nyawa dan badan
A-Aku menyayangi persahabatan ini
B-Buat sahabat ku yg tercinta
A-Aku berdoa agar persahabatan ini sentiasa di landasan yg benar.
T -Tiap masa,detik,saat yg berlalu aku xkan pernah berhenti memohon padaNya rahmatilah persahabatan ini.AMIN!.
..
::DEEP INSIDE MY HEART
>>Awak :) tadikan sy rase sy tersempak ngan awk taw..hee serius ke?ntah but hati sy berkata ye itu awak!.Awak taw sy slaloo doa semoga dipertemukan dgn awk.Alhamdulillah akhirny sy dapat, xpela law org kte sy SS(syok sendiri) hakikatny diorg jeles diorg xde feel yg sy feel.huu.
...
>>Awk sy still berharap :( .tak tau la tercapai x tp sehingga sekarang sy masih xputus asa betol.Semoga Allh sentiasa di sisi saya mendengar rintihan & luahan hati sy. :)
...
>>Awak sy sering tertanya-tanya awk ingat sy x?awk ingat atau wat2 xingt or mmg awk xingt?Hurmm :(
...
Nnt kn awk bila sy ad keyakinan diri sy akan luahkn sume yg tersimpan di hati sy pada awk.InsyaALLAH awak.Semoga bila awak ingat sy, awk akn doakn sy juga ye. :)

awk keterlaluan x sy ckp sy syg awk?Gila kn.hahahaha..Jgn amek serius(*walau taw awk xbce pon post sy ni)
Xpela sy pon xpkr ke ark kemiangan or kegatalan lg.sy nk bila suatu hari sy mencapai kejayaan dan awk menyaksikanny awk akn tersenyum sambil kata;Saya kenal dia.Tu pon dh cukup.Sy malu nk berdpan ngan awk skunk ni tunggu la sy berjaya n mungkin sy akan ad kekuatan nk luahkan pada awk.InsyaALLAH.
...
AWK SAYA STILL SUKA PADA AWK.Semoga suka sy kpada awk DiRedhaiNya.Mudah-mudahan.Amin. :)

deep Inside My Heart,
N :) .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan